|
Rok szkolny 2010 - 2011 %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 22 czerwca - uroczyste zakończenie roku szkolnego!!! %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% Dnia 7 czerwca 2011r. dzieci z klas 0 - III wraz z wychowawczyniami uczestniczyły w wyjeździe do Łukowa na przedstawienie teatralne ,,Czerwony Kapturek". Spektakl był bardzo ciekawy. Widzowie aktywnie brali udział w przedstawieniu. Dzieci zachwyciły stroje aktorów oraz piękna scenografia, na tle której, każda klasa, mogła zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Po przedstawieniu uczestnicy wycieczki udali się do parku miejskiego, gdzie mogli pobawić się na placu zabaw.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 2 czerwca w Szkole Podstawowej w Gołaszynie odbył się VIII Gminny Przegląd Recytatorski. Naszą szkołę w kategorii klas I – III reprezentowały: Agnieszka Wróbel z klasy II i Kamila Ptaszyńska z klasy III. Uczennice przygotowały panie Ewa Jurek i Małgorzata Świst.
**************************************************** 1 czerwca obchodziliśmy DZIEŃ RODZINY. Wszystkie dzieci z klas 0 – III wraz z rodzicami i wychowawczyniami uczestniczyły we wspólnym ognisku oraz rozgrywkach sportowych. Piknik odbył się na placu szkolnym. Rodzice zadbali o poczęstunek (kiełbaski, napoje, ciasto), a panie wychowawczynie przygotowały konkurencje sportowe. W zawodach oczywiście zwyciężyły dzieci. Dzień upłynął w miłej i przyjaznej atmosferze. Poniżej galeria zdjęć. &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& Uczniowie klasy III uczestniczyli w cyklu zajęć pod hasłem ,,Ratujemy i uczymy ratować” dotyczących udzielania pierwszej pomocy, które prowadziła p. Ewa Jurek. Trzecioklasiści mieli okazję, w sposób zabawowy, nauczyć się zasad postępowania w przypadku utraty przytomności i zatrzymania oddechu. Uczestnicy mogli ćwiczyć prawidłowe zachowania na fantomach, które szkoła, wraz z wieloma innymi pomocami (planszami, filmami instruktażowymi, podręcznikami itp.), otrzymała dzięki Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Zajęcia cieszyły się dużym zainteresowaniem. Dzieci z wielkim zapałem i zaangażowaniem wykonywały poszczególne czynności ratownicze. Na zakończenie wszyscy, którzy prawidłowo odpowiedzieli na pytania egzaminacyjne, otrzymali CERTYFIKATY. &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& VIII Szkolny Dzień Teatru Tradycyjnie, bo już po raz ósmy organizujemy w naszej szkole Szkolny Dzień Teatru. Z tej okazji koło teatralne „Igraszka” pod opieką p. Małgorzaty Świst i p. Renaty Turskiej przygotowało wiosenne przedstawienie, w którym aktorzy - uczniowie kl. III, wczuwając się w swoje role, zaprezentowali jak zwierzątka czekają na przyjście wiosny. Na wstępie konferansjerzy przedstawili najważniejsze informacje na temat początków teatru. Zaproszeni goście, P. dyr. Janusz Kozłowski, uczniowie kl. 0, I, II, IV wraz z wychowawczyniami oraz Panie bibliotekarki: p. B. Siemionek, p. J. Gruza, mieli okazję obejrzeć prawdziwe talenty sceniczne, które rozbłysły w odgrywanych scenach. Aktorzy wystąpili w ciekawych kostiumach a publiczność żywo reagowała oklaskami. Opracowały: M. Świst, R. Turska Popatrzmy na fotografie z tej uroczystości: &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 23 marca 2011r. p. Beata Zarzycka zorganizowała spotkanie z pielęgniarką. W naszej szkole gościliśmy panią ze szpitala w Łukowie, która powiadała, dzieciom z klas 0 – III, o przeziębieniu i grypie, skąd biorą się te choroby, jak im zapobiegać. Uczestnicy spotkania mieli okazję, w formie zabawy, przekonać się, jak rozsiewają się bakterie i wirusy oraz jak prawidłowo posługiwać się termometrem. Na zakończenie każde dziecko otrzymało do kolorowania ilustracje o omawianej tematyce. &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 21 marca 2011r. Dzisiejszy dzień, dzieciom z klas 0 – III, upłynął bardzo szybko. Było wiele atrakcji, ciekawych przeżyć i radości. Najpierw spotkaliśmy się w sali oddziału przedszkolnego, gdzie każda klasa prezentowała piosenki i scenki dramowe tematycznie związane z nadejściem wiosny. Potem poszliśmy na boisko, by pożegnać Zimę i powitać Wiosnę. Spaliliśmy Marzannę i w blasku słońca, przy pięknej pogodzie bawiliśmy się na świeżym powietrzu. Potem wróciliśmy do szkoły, gdzie na dużych arkuszach szarego papieru wykonaliśmy grupowe prace plastyczne pod hasłem ,,Nasze spotkanie z wiosną”. &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 8 marca 2011r. Miłym zakończeniem Dnia Kobiet, którego obchody odbyły się w poszczególnych klasach, był występ kabaretu ,,Wesoły brzdąc”. Dzieciom z klas 0 – III dostarczył dużo humoru, wspaniałej zabawy oraz możliwości uczestniczenia w konkursach z nagrodami. ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 7 marca 2011r. Wielu niezapomnianych wrażeń dostarczył dzieciom, z klas 0 – III, ,,Bal maskowy” zorganizowany przez członków i opiekunów organizacji SKO i SU klas młodszych. Atrakcją balu był konkurs na ,,Najciekawszy strój”. W roli oceniających wystąpili rodzice, którzy stwierdzili, iż wybór był bardzo trudny. Jako laureatów wytypowali 5 osób: Kingę Mazurek, Agnieszkę Filipczak, Tomasza Stachala, Macieja Miturę, Kacpra Mądrego. Zwycięzcy konkursu otrzymali dyplomy i nagrody, a wszyscy obecni-lizaki. Podczas zabawy dzieci mogły też zakupić napoje i słodycze przygotowane przez organizację SKO. (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( WALENTYNKI 2011r. Jak każdego roku, członkowie SU klas młodszych, zorganizowali ,,Pocztę walentynkową", dla swoich koleżanek i kolegów z klas 0 - III. 14 lutego odbyło się dostarczenie kartek do adresatów. Najwięcej ,,walentynek" otrzymali: Dominika Sójka i Paweł Kozłowski z oddziału przedszkolnego, Kinga Mazurek i Mateusz Bancerz z kl. I, Agnieszka Wróbel i Bartek Kruczek z kl. II oraz Karolina Wereszczyńska i Damian Stelmach z kl. III. Laureaci otrzymali drobne upominki, a wszyscy obecni żelki w kształcie serduszek, zakupione z funduszy SU. ********************************** W bardzo miłej atmosferze i przy wspaniałej muzyce, dnia 15 stycznia 2011r. odbyła się zabawa choinkowa. Zdjęcia - zobacz w GALERII. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ 6 grudnia 2010r.
Tego dnia każde dziecko
niecierpliwie czeka na prezent od Mikołaja. Ten szacowny gość odwiedził też
uczniów z klas 0 - III. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ANDRZEJKI - listopad 2010r. Wszystkim bardzo podobały się wróżby, jakie członkowie SU klas młodszych, przygotowali dla swoich koleżanek i kolegów. Spotkanie rozpoczęła przewodnicząca, Małgosia Cegłowska, która zapoznała z tradycją wróżb andrzejkowych i katarzynkowych. Potem wysłuchaliśmy nastrojowego wiersza w wykonaniu Julii Łukomskiej, Kuby Kozłowskiego i Agnieszki Wróbel i przystąpiliśmy do wróżenia. Za poszczególne wróżby odpowiedzialne były następujące osoby: Kacper Kowalski, Daniel Szczepaniak, Ola Mitura, Agnieszka Wróbel, Agnieszka Filipczak, Kuba Kozłowski, Julia Śledź, Kamila Ptaszyńska, Nikola Majek. Każdy z obecnych chciał poznać swój przyszły los. Na zakończenie odbyła się dyskoteka. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ 18 października 2010r. 47 uczniów klas 0 – III uczestniczyło w wycieczce do Radzynia Podlaskiego, której główną atrakcją była baśń muzyczna ,,W tajemniczej krainie krasnali”. Przedstawienie bardzo się podobało. Dzieci aktywnie uczestniczyły w występie, pomagając skrzatom w zdobywaniu różnych sprawności. Na zakończenie, wszyscy wzięli udział w losowaniu pamiątkowych nagród. Z naszej szkoły szczęście w losowaniu miała Magda Mitura z klasy I oraz Kacper Mądry z klasy III. Do autokaru dzieci wróciły alejkami zabytkowego parku, gdzie mogły podziwiać przepiękne, stare drzewa, w jesiennej szacie. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Dyskoteka z okazji Dnia Chłopaka ********************************* 24 września - spotkanie z pielęgniarką Dużo dowiedzieliśmy się na temat prawidłowego odżywiania na spotkaniu z panią pielęgniarką, w którym uczestniczyli uczniowie klas 0 - III. *********************************** 17 września wszystkie dzieci z klas 0 - III wzięły udział w akcji ,,Sprzątania Świata". *********************************** Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego odbyło się 1 września o godz. 9.30. Uczniów, rodziców i nauczycieli, zebranych na sali gimnastycznej, powitał pan dyrektor Janusz Kozłowski. Życzył wszystkim wytrwałości i sukcesów w nadchodzącym roku. Następnie, w klasach, odbyło się spotkanie z wychowawcami. |