WRÓĆ

Ostatnia wspólna wycieczka, czyli podbój Bieszczad przez klasy III gimnazjum.

W dniach 31.05 - 02.06 uczniowie naszego gimnazjum mieli okazję pojechać na wycieczkę w Bieszczady. Opiekę sprawowały panie: J. Smorczewska, E. Bajura, B. Niedziółka.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy skansen w Sanoku. Gimnazjaliści mogli usłyszeć dużo ciekawych historii na temat tamtejszych mieszkańców ( Łemkowie, Bojkowie ) oraz zobaczyć warunki mieszkalne.

Po wyczerpującym spacerze udaliśmy się do kwater w miejscowości Średnia Wieś, gdzie rozpakowaliśmy się i zjedliśmy obiadokolacje.

Żeby móc zregenerować siły pojechaliśmy na spacer i rejs po Solinie, było naprawdę pięknie :)

Następnego dnia po zjedzonym śniadaniu spotkaliśmy się z panią przewodnik, która nie mówiła za dużo, tylko opowiadała najciekawsze historie :)

Przez ok. 8 godzin chodziliśmy po górach zaczynając na Połoninie Wetlińskiej kończąc na szczycie Smerek, byliśmy bardzo zmęczeni ale zadowoleni, że udało nam sie zobaczyć piękne widoki :)

Jako że był to dzień dziecka obie klasy świętowały go przy ognisku J oraz otrzymały słodki upominek od wychowawczyń.

Ostatniego  dnia  wchodziliśmy na Małą Rawkę,  niestety nie udało nam się zdobyć Wielkiej Rawki ponieważ zabrakło nam sił.  Po czym zeszliśmy na dół i udaliśmy się do domu na obiadokolacje żeby spakować swoje rzeczy i wrócić do domu J . Pozostały piękne wspomnienia oraz super zdjęcia